Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Sjuk.

Av ryukisapinkbunny - 8 februari 2013 16:41

Ledsen att jag inte bloggat på ett tag. Jag SKULLE göra det för några dar sedan men... ja, det gjorde jag ju uppenbarligen inte.

Jag har blivigt sjuk också. D: För första gången på typ 8 månader. Det började i torsdags när jag vaknade och kände mig helt vimelkantig. Jag pratade med mina föreldrar om det men de sa "Nää, gå på skolan ändå, det släpper nog."

...needless to say, gjorde det inte det och det slutade med att jag fick gå hem i 15 graders kyla medans jag närstan hostade upp mina lungor. 

Men ja, hur mår ni då? Bra? Bra.

Yohio gick till final, jag glömde blogga om det! :D Så glad just nu. Även om han gjort bättre låtar än Heartbreak Hotel, var det asbra. Hans röst~ <3 

Men ja, nu orkar jag inte skriva mer. Hejdå~


/Lucas


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ryukisapinkbunny - 2 februari 2013 19:44

Hej. Jag är en tjej på 12 år. Ni kan kalla mig Lucas. Jag har skapat den här bloggen som lite av en dagbok. Behöver skriva av mig lite grann ibland. :) Som ni ser i rubriken, ska jag berätta om mina sociala problem. Det började för runt ett år seda...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards